in , , ,

20+Kerja Yang Dulu Dikeji Kini Dipuji Kerana COVID-19

Juruwang / Cashier

WUIYO Kerja Juruwang Cashier

Geng cashier ni kesian jugak. Customer time bayar ni banyak yang lebih kurang ja. Bab bagi duit ni beradap la sikit. Cashier tu bukannya pengemis. Bagi la elok-elok.

Jangan la lempar-lempar duit tu atas meja cashier tu. Jadi kerja pulak dia nak kutip susun satu-satu. Masa nak bayar tu jugak la dia nak bergayut telefon.

Cutomer perempuan lagi satu hal. Selagi cashier tu tak tekan Total, selagi tu dia dok berdiri terpacak perati saja. Dah keluar total baru nak buka handbag seluk tangan menggagau cari purse.

Panas ja aku kat belakang ni tengok perangi buruk hang tu. Cashier tu nak hadap banyak customer lagi tau dak? Dah la kena berdiri nak berehat pon tak sempat. Kesian dia.

What do you think?

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

0

Coronavirus- OCD Be Like…